Erg fijne reisschool!

In het begin van vond ik het erg spannend om voor het eerst te gaan rijden en was ik soms wat gestrest. Gelukkig, was de rij-instructeur altijd super rustig en nam hij altijd de tijd voor je, zodat je daadwerkelijk vooruitgang maakt. Uiteindelijk ben ik met alles in 1 keer geslaagd. Ik kan de rijschool erg aanbevelen!

Serkan maakt de hervaring super leuk!

Geslaagd in een keer!! Bedankt Serkan voor jou geduld, tips en gezelligheid.

Hele fijne rijschool, maar vooral een top instructeur

Ik heb onlangs mijn rijbewijs gehaald bij Easydriving. Dankzij de top begeleiding van mijn instructeur, Mohamed, ben ik in één keer voor alles geslaagd. Hij heeft een fijne manier van lesgeven; hij is heel geduldig en geeft goede tips. Zijn feedback was altijd duidelijk en hielp me om zelfverzekerd achter het stuur te zitten, ook al was ik als eerst super bang om te rijden, Mohamed had altijd vertrouwen in mij . Ik raad Easydriving echt aan aan iedereen die zijn rijbewijs wil halen. Je zult geen spijt krijgen van de keuze voor deze rijschool en vooral niet van Mohamed als instructeur!

Met Easydriving wordt in een keer slagen een stuk makkelijker!

Dankzij topinstructeur Serkan in een keer geslaagd! In ongeveer 35 lessen stapsgewijs goed leren rijden. Raad deze rijschool zeker aan.

Flexible and Effective

I passed my driving test on the first attempt, thanks to EasyDriving and my instructor, Serkan. He did a great job keeping me focused and sharp throughout the lessons. My schedule wasn’t the easiest to work with due to my job, but Serkan was flexible, and we found a way to make it work. I recommend EasyDriving to anyone looking for a supportive and effective driving school!

Een hele goeie ervaring

Een goeie instructeur die je pas laat examineren als hij ziet dat je er echt klaar voor bent

Heel aangenaam

Redouane was altijd heel geduldig in de auto en streng waar nodig! Maar hij maakte er altijd een gezellige tijd van!

Na veel moeite toch mijn motorrijbenwijs gehaald, met steun en hulp van Serkan. Super goede rij-instructeur die geduld heeft en je veel leert in een korte tijd.

In één keer Geslaagd voor m'n rijbewijs!! Zo blij mee en Ugur zo dankbaar voor! De gezellige rijlessen en fijne manier van feedback geven, en extra credits voor de flexibiliteit en mogelijkheid om mijn kleine jongen mee te nemen in de rijlessen. Ugur, je bent echt een topper!!!!!!

Goede rijlessen waarbij je alles leert

Er wordt de tijd voor je genomen. Er zit een goede opbouw in de lessen waardoor je alles stap voor stap leert. Ik mocht altijd fouten maken en daar leer je veel van.

Met bloed, zweet en tranen eindelijk mijn rijbewijs gehaald

Ik heb ongeveer 100 uur gereden met mijn rijinstructeur Ugur en ik kan na mijn 3e herexamen zeggen dat ik met vertrouwen nu een auto in kan stappen en kan rijden nu ik geslaagd ben. Het is een lange rit geweest, maar Ugur heeft me ondersteund en nooit gerushed door onze lessen heen. Hij is altijd zo begripvol mogelijk en denkt aan elke leerling, hij doet altijd zijn best om examens te regelen voor leerlingen en om te zorgen dat ik nog bij hem kon afrijden. Ik weet niet of dit me zou lukken bij een andere persoon of school, of dat ik in ieder geval met zoveel vertrouwen de auto nog in kan stappen. Persoonlijk heb ik altijd al moeite gehad met in mezelf en mn beslissingen geloven en heb ik daarnaast ook veel concentratie problemen, ondanks dat het zeker vast wel frustrerend was soms heeft hij me gesupport waar het kon en was hij altijd geduldig met me. Ik heb ook zeker altijd het gevoel gehad dat ik veilig was met hem naast me en hij neemt veiligheid ook heel serieus, wat ik een fijne attitude vindt omdat je niet het gevoel krijgt dat hij je heftig aan het bekritiseren is maar eerder je stevig zal corrigeren als je gevaarlijke dingen doet. Hij daagde me ook uit waar het nodig was en als het gelegen was (ik had in het begin haat naar rotondes), waardoor ik ook vertrouwen heb opgebouwen tijdens onze lessen. Ik heb heel veel meer om te zeggen over onze lessen samen, maar om het kort te houden: het was fijn, gezellig, veilig en ik wist waar ik aan toe was. Communicatie met hem was altijd duidelijk, wat echt top is. Ik heb niet echt iets om over te klagen, ik zou zeggen dat Ugur een fantastische guy is en dat ik van mijn lessen heb genoten en ook veel heb geleerd.

Ugur is een heel goede rijnstructuur, in 1 keer geslaagd.

Leuke en leerzame automaat lessen gehad met Ugur.

Ontzettend goede instructeurs met veel aandacht voor het leerproces en een focus op kwaliteit

Toppppieee

Echt een top rijschool, heb in 1 keer me rijbewijs gehaald bij serkan. De rijlessen met hem samen waren gezellig en leerzaam. Hij weet je op te leiden in combinatie met gezelligheid. Ben erg tevreden over mijn keuze bij deze rijschool en zou het de rest ook zeer aanraden om hier te gaan lessen!

Fijne instructeur - goede lessen

Vandaag ben ik geslaagd voor mijn praktijkexamen! De rijlessen met Serkan waren gezellig waar het kon, maar ook serieus en duidelijk waar nodig. Aanrader!

Super goede lessen gehad van instructeur Serkan

Nadat ik gedemotiveerd was geraakt na lessen bij een andere rijschool heb ik het weer opgepakt met Serkan. Goede leraar, heel goede feedback gekregen en hij is super positief ingesteld. Hij begreep wat er speelde en wist me op een persoonlijke manier echt weer te helpen geloven dat het ging lukken. En nu heb ik m’n rijbewijs! Dank je wel!

Hele goede ervaring!

Ik heb een hele goede ervaring gehad met rijinstructeur Serkan! Tijdens mijn proefles voelde ik me meteen op mijn gemak en dat is door de lessen heen niet veranderd. Serkan legt alles duidelijk uit, blijft geduldig en herhaalt relevante informatie zo vaak als je het nodig hebt. Hij heeft gezorgd dat ik zelfvertrouwen in mijn rijvaardigheden opbouwde en zelfs in een keer kon slagen! Daarnaast is hij ook gewoon een gezellig iemand :) een aanrader dus!

Heel leuk !

Leren met Serkan is echt een leuke ervaring, hij is geduldig een grappig en maakt de lessen leuker! Tijdens de lessen geeft hij ook altijd goeie tips !

Hele fijne manier van rijles krijgen!

Serkan is een hele rustige, fijne instructeur. Ik heb altijd met een hoop lol en vertrouwen kunnen rijden dankzij de duidelijke uitleg. Opbouwend naar het AVD-examen precies de goeie tips gehad en fijne routes gereden. Mocht je op zoek zijn naar een rijschool zou ik Easydriving zeker aanraden!

Goede rijschool, soepel in planning, en prijs.

Na een proefles motor bij Emrah was ik om. Eerst mijn theorie halen. Na dat gedaan weer contact gezocht om te gaan lessen. Dat was allemaal zo geregeld. Emrah moest met mij veel geduld hebben, ging in het begin niet zo snel. Maar hij hield vol en ik ook. Wat tegenslag gehad. Vallen elleboog breken, maar toch terug komen. Sneeuw op examen dag, AVB examen afgelast voor niets daar heen. Maar week later wel examen halen, in 1x. Nu vandaag mijn AVD examen gehaald ook in 1x. Emrah heeft veel geduld , legt alles rustig en duidelijk uit, luisterd naar wat je vraagt. Motiveerde ook als het wat minder gaat. De les planning is heel flexibel. De lessen waren ook gezellig, leuk. Wil je je motor rijbewijs gaan halen moet je bij hem zijn. Vandaag

Top rijlessen

Eind vorig jaar gestart met motorrijlessen en allebei de examens in 1x gehaald door mijn rijlessen te volgen bij Emrah! Super goede instructeur, waar je ook een leuk grapje mee kan maken ;) Dus als je twijfelt om te gaan beginnen. Gewoon doen, daar krijg je geen spijt van!

Gezellig en fijne rijschool

Easy driving is een fijne rijschool met een goede instructeur! Met heel veel gelach en gezelligheid mijn rijbewijs gehaald met gezonde spanning. Eigenlijk hoefde ik me nergens zorgen om te maken, dit omdat serkan mij geweldig heeft voorbereid voor het examen! Dus als je twijfelt bij welke rijschool je moet beginnen voor je motor rijbewijs zou ik persoonlijk zeker Easy Driving adviseren!!!

Heel goed en fijn

Hele fijne instructeur en in één keer geslaagd!

helemaal top!

Ugur was mijn rij instructeur, hele aardige man! met heeeeel veel geduld! (: de rijlessen waren top!!

Rijinstructeur met veel geduld

Easydriving is een uitstekende rijschool waar ik in één keer ben geslaagd voor mijn rijexamen. Mijn ervaring met de rijinstructeur was fantastisch; hij was altijd vriendelijk en geduldig, wat mijn leerproces enorm heeft verbeterd. Ik zou Easydriving zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een professionele en vriendelijke rijschool.

Rhenenusstraat 56

2546 TR Den haag